låååååångt inlägg

hej! dålig update (i know)

MÅNDAG;
skola först inget speciellt sen så musikal skulle vi egentligen kollat på vår föreställning som vi spelat in men ikke sa nikke det fanns inget ljud och massa så vi körde mörkekurragömma typ! AS KUL. omg louise du måste seriöst skaffa jobb på gasten på liseberg! HAHAHAHA. sen så efter satt jag, sofia och agnes kvar i en timma fikade på gräset och snackade om typ allt mellan himmel och jord ;) sen så stack jag hem.
TISADAG;

i tidags så var det skola/aktivera bankkort med mamma/läxa/städa gaderoben/fotboll på schemat! först var det skolan haha det var som vanligt fast vi spelade upp våran teater på engelskan haha den är verkligen skitbra för vi har satt ihop high school musical med grease! jag var danny och massa!. sen så väntade jag hos pappa på mamma sen så träffades vi utanför banken sen aktiverade vi mitt nya bankkort YÄÄÄÄYH *happyface* sen så typ åkte vi hem så gjorde jag läxor och sen typ städade gaderoben kan det bli tråkigare hemma?! sen så åt jag sen åkte hämtade vi upp lina på väg till fotbollsträning asså vi har typ sjukaste humorn! "galadriel" "VA?!" "GALLA-DRA-IEL!!!" hahahhhahahhaah som vi skrattade så kul. inget fattar men det är ju mitt&linas kord-ord. och vår träning började 7 och slutade halv 9, gaah! jag verkligen älskar att träna är typ det bästa som finns! sen så åkte jag hem och typ somnade direkt!
IDAG;
skolan haha inget speciellt allt som vanligt igen. och på svenskan gör vi typ egna reklam filmer så himla bäst våran är "kit-kartongen" HAHAHA! och sen på SO:n så gör vi typ också teater fast om en rättegång så himla kul! jag ska typ vara en tant som heter ingrid som bli rånad! och natalia ska vara en hund HAHHAHAHAHAHHA dog verkligen av skratt..sen efter skolan åkte jag hem och nu sitter jag här och har damp med adis min bästa vän! men hejdåååå hörs imon :)

här kommer ego-pix!



SAKNAR DEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååmg så söt du är.<3:)

2010-05-12 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0