TISDAG

hemma efter en dag i skolan :D skolan idag var helt okej. jag har varit lam hela dan typ! haha har varit övertrött och skrattat åt verkligen allt haha det är så himla bästa att vara övertrött för då bli allt kul :) och sen hade vi världens håltimma som vanligt så vi typ luffade runt i hela skolan i mer än en timma..efter skolan väntade jag på bussen med erik&jeffan asså erik hade typ damp idag! han är så söööööööt min lilla erik! haha jag satte puder på hans kind han fick damp och typ tog mitt hår och "tvättade" bort det gjorde as ont! haha vi har verkligen världens dåligaste humor tillsammans. det var kul. så nu har jag ätit lite och om fem minuter började beverly hills 90210! och sen vid sju blir det fotbollsträning! BYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0