stockholm imon!

godmorgon!
igår när vi skulle kolla på skräckfilmen då somnade maria efter typ fem minuter men jag ville se färdigt på den så jag satt själv med en sovande maria jämte mej och typ hyperventilerade med vår godispåse den var verkligen skitbra jag rekomenderar den! och sen för att jag typ var as rädd så kollade jag på grease två :) haha sen så somnade jag för var as trött. sen idag  på morgonen så vaknade jag halv tio och då var maria redan vaken. och sen kollade vi på filmen eftersom maria somnade. och nu har jag fixat mej och snart så ska vi dra te maria sen kommer adis och då ska vi antagligen dra ut tror jag. och sen vi fem kommer min syster hit! hon bor i stockholm så har saknat henne som fan! ååh längtar. och imon så åker jag till stockholm! längtar till det med! men bara så ni vet kommer jag inte blogga på hela helgen för ska ju vara i stockhom!!! men bloggar på måndag :) HA EN BRA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0