HISS/DISS


BEVERLY HILLS 90210:

denna teveserien får på 4:an måndag-fredag
klockan 15-16. det är jättebra!
jag har verkligen fasnat för det.
det handlar om 2 tvilingar som flyttar till
beverly hills med sina föräldrar. och sen
typ händer det massa. jag tycker det är
skitbra iallafall! tycker ni ska kolla.
och checka in Brandon han är skithet..

MIN OCH LINAS HUMOR:

"GALLA-DRA-IEL!"

"det är du och jag alfred
jaa! du och jag emil."

HAHAHA det är inte menningen att ni ska fatta.
jag vet att ni inte fattar det roliga och
tyvärr det kommer ni aldrig att göra heller!

SKOLAVSLUTNINGEN:
att jag ska vara med i kören
men eftersom antonia hoppade av våran grej
så kan inte jag sunga som jag velat as länge!
men men..what ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0