"evil eyes"

tjeeena i stuugan..skolan idag var typ laaaaaaaaaaaam hände ingenting på hela dan typ! men nu kanske jag ska sjunga på skolanavslutningen iallafall för Zdravko kanske ska spela (min musiklärare) åååh blev så himla glad! men han ska sluta på skolan!!!!! och han är liksom den bästa läraren i har på hela skolan alla älskar honom! blev skitledsen :( det är skitsynd men efter skolan fick jag skjuss hem av jeffan. här hemma har jag inte gjort mycket typ tagit det lugnt :D jag har egentligen fotbollsträning idag men jag orkade verkligen inte gå jag är skittrött idag, men har ingetnting att skriva om idag hejdååååå

MOOOOOOOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

hahahahaha hittade denna bilden! så himla klockren på mina så kallade
"evil eyes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0