ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!!!

tjena, första lektionen idag så städade vi ur våra skåp HAHA jag fyndade massor av grejer! tex. en gammal låt som vi gjorde på musiken för längesen och massa foton. sen så hade vi språk,engelska håltimma och sist LKS. idag på tyskan så gjorde vi en as rolig lek vi var i olika grupper sen så skulle en i varje grup gå fram få ett ord sen skulle man springa tebax till sin grupp och måla ordet på ett papper sen skulle man slå upp det och få fram vad det hette på tyska det roliga var att det var bara jag&amra som gick inför det. haha vi sprang som idioter genom klassrummet!! efter skolan så gick jag maria & kajsa ner till stan jag hittade inte mkt köpte bara det allra sista tills skolavslutningen och det var spännen med blommor på. för nu vet jag exakt hur jag ska se ut i håret DET ÄR SKITFINT! haha är så himla nöjd över detta årets outfit! men sen efter stan så drog jag till mommo&moffa åt där och sen hämtade mamma&tobias mig och så hängde jag med dom till tobias studentdate eller hur man säger eller tjejen som han ska gå med. hon heter mimmie föresten och då typ provade dom kläderna tillsammans och dom är så fina! sen så fikade vi lite där sen så åkte vi hem..imon så börjar jag 09:00 för vi ska bada i värnamobadet HA-HA-HA är det ett skämt eller det ska ju ösa ner regn imon säger dom på vädret..men aja hörs imon!

just nu är jag så himla IRRITERAD/AAAAAAAAARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


TACK!
till alla mina underbara vänner&min underbara familj!
det viktigaste i mitt liv är vänner&familjen. och jag har dom mest underbaraste
vännerna. dom finns alltid där för mig och då menar jag ALLTID. och jag gör mitt bästa
att vara likadan tillbaka! min familj är med den bästa, visst det är bråk&tjafs men det är
det alltid med ändå är den bäst. jag kan prata med dom och dom finns alltid där för mig.
och jag antar att jag är lyckligt lottad här i livet för att få ha det så underbart som jag har.
jag skulle aldrig vilja byta ut någon av mina vänner eller någon i min familj. jag älskar
er alla så mycket som ord inte kan beskriva! NI ÄR DOM BÄSTA NÅGONSIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0