FGHJKL

idag är det måndag och då är det skola igen!! skolan idag var chillmode totalt. så himla gött haha på engelskan så kollade vi på våra inspelade pjäser och harregud säger jag bara har aldrig skrattat så mycket åt mig själv förr!!! HAHAHAHAHAHA och sen kollade vi på när vi spelade in hans&greta HAHAHA jag var häxan asså var helt katasrof :o sen så efter skolan så hade jag mitt MYCKET försenade utvecklingssamtal! åååh gud jag hatar verkligen utvecklingssamtal, för liksom fast man vet att det inte är någon fara så blir man helt nervös och får handsvett typ! men det gick skitbra så är nöjd. och efter samtalet åkte jag&mami ner till stan för att hitta det sista till skolavslutningen och mami skulle med köpa nått till studenten. och min bror har kommit hem nu får ayanapa eller va det heter efter sån där student resa. har saknat honom för har inte haft någon att bråka med här hemma känns tomt :( haha . och han tar ju studenten nu så i helgen blir det feeest hemma hos oss kommer bli skitkul. men iallafall jag&mami hade en jättemysig eftermiddag idag! egentligen har jag fotbollsträning men jag har verkligen världens mensvärk och jag kan inte springa överhuvudtaget! men aja har inte mera att berätta så hejdååå :D

DAGENS KÖP!
1


2

3

bild 1&2 är på mina skor jag köpte idag. dom kommer från BOVINGS
fred perry 600 :-
bild 3 är på min nya bh från LINDEX 179 :-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0