TJEEEENA

INTE UPDATERAT PÅ EN VECKA!
VÄRLDENS DÅLIGASTE UPDATE!

men jag har inte suttit vid datan på hela veckan för har haft fullt upp och sen har jag inte pallat. det har ju varit så underbart väder den senaste med så har ju inte velat sitta inne! men orkar inte berätta om min vecka. det har hänt massa kul men kommer inte ihåg allt heller så. :D men kan berätta om helgen!
i fredags slutat vi kvart över elva! så jag&antonia hämtade badkläder och sånt sen så drog vi ner till osudden och solade,badade och hade det hur kul som helst! haha vi spådde varann ni vet som man gjorde när man var liten :) as kul HAHA jag ska bara ha en slöja på mitt huvud inget annat! men vem jag ska gifta mig med säger jag inte HAHAHA :D det var iallafall as kul&mysigt tack antonia du är bäst. sen så skulle vi hem på cyklade jag till maria istället fixade mig där sen så cyklade vi in till stan men det var typ skitlamt så vi luffade bara runt lite. sen cyklade vi hem grillade och gick och la oss skittidigt!
sen i lördags så var det ju karneval så jag och maria tänkte gå upp tidigt men maria vaknade vid sju?! helt sjuk hon är! så hon låg och försökte väcka mig i en och en halv timma!!!! HAHAHAAHA det slutade med att hon rullade ner mig på golvet HAHA! sen så drog vi iallafall ner på stan det var mycket folk! det kom mer och mer hela tiden. men vi typ letade efter någon som ville åka karusell med oss under hela kvällen! haha, men sen typ i slutet av kvällen så träffade vi abbe,johannes och david och dom ville åka karusell med oss så vi åkte med dom HAHAHA så himla bäst karusell :) jag,maria och lina hade as ont i halsen efter den! haha sen så hade jag världens skoskav så jag gick barfota resten av kvällen HAHAHA! sen så cyklade vi hem och typ tog det lugnt :D och idag på morgonen så stack maria hem. så nu sitter jag&amra och planerar vad vi ska göra idag genom msn HAHAHA det går verkligen jättebra!! men vill bara säga TACK TILL ALLA FÖR HELGEN NI ÄR BÄST!










FINASTE PARET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0