plutten, du är helt underbar.

igår typ gjorde jag ingenting var bra allmänt laaaaam hela dan :) men sen efter att kolla på premiären av "allsång på skansen" haha asså anders han är ju bäst så himla mysig. sen efter det städade jag&mamma gaderoben tog en timma :o HAHAHAHA asså där inne hade jag verkligen allt mellan himmel och jord typ! helt sjukt..sen efter det så fortsatte jag med att städa jag hängde upp rensade typ överallt vilket behövdes så jag var färdig efter 2 och 1/2 timma! sen så idag kom jag till maria typ elva eller nått så drog vi ut maria köpte en skitsnygg keps på stadium, och sen så kom martin älskling och sen så har vi varit med honom till fem. haha man kan inte bli mera störda än oss sen åkte martin hem vid femtiden då gick jag&maria till lindex sen köpte vi godis sen hem. så nu har vi inte gjort nått alls bara tagit det lugnt men jag ska hem nu hejdåååååå

bästavän (L)

hahahahhahahha min och marias dialog precis!

(maria sitter och letar efter en kille i skolkatalogen som vi inte kom namnet på innan idag)

sandra: har du hittat honom vade hette han i efternamn?
maria: JUSTEE!! PALM!
sandra: heter han halm i efternamn ? HAHAHAHA
maria: jaa!! HAHAHAAHA
sandra: marcus halm ? :o
maria: neeej PALM!!!
sandra: HAHAHHAHAHAHA, marcus palm , det var ett fint namn HAHA
maria: hahah vadå marcus?
sandra: ja?
maria: nej robin?
sandra: JAAHA MEN SSÄG DET DÅ :D


asså fyfasiken bästa humorn till 100.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0