solen skiner över värnamo idag

igår kom jag hem till mamma typ halv elva. var skitrött efter suttit i bilden typ 3 timmar! så jag åt lite mackor sen gick jag och la mig. och idag så vaknade jag vid tio var tvungen att ställa klockan höhöh för jag skulle ner på stan med maria och när vi kommer in på H&M så är det vääärsta rean bland smyckena självklart traskar och och maria in bland alla smyckena och fyndar massa! haha nej men jag köpte ett par öronhängen och ett halsband :) öronhängena kostade bara 20 kr och halsbandet 10 kr. sen köpte jag mascara och puder. men eftersom min idiot till kamera är sönder så får ni inga bilder! håll ut...men sen så kom adis till stan så satt vi lite i åbroparken och åt glass sen åkte vi hem bytte till badkläder sen gick vi ner till en brygga inte långt från maria och solade HAHA och badade. det slutade med att jag&adis försökte putta ner varann i vattnet det slutade med att jag låg i vattnet och sprattlade med skorna på! haha en fastnade under bryggan haha! men sen fick jag hjälp av maria att putta ner han och då tänkte jag "äääntligen ska jag få ner honom!!" men nehe..det gick inte men sen hoppade han i och då blev jag nöjd. sen åkte jag hem vid fyra typ. men ska hoppa in i duschen nu BYEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0