du är som i fantasin

ligger i sängen nu och kollar på tv och pratar med alla sötnosar på msn! nu ikväll har vi suttit ute på altanen pratat,läst bok och spelat kort. för idag när vi var och handlade så köpte jag fortsättningen på twilight böckerna "om jag kunde drömma" och "när jag hör din röst" och fortsättning heter "ljudet av ditt hjärta" asså dom böckerna är så himla bra går inte sluta läsa!! men iallafall så satt vi på altanen med filtar och sånt och spelade chigago eller vad det heter. det var skit kul för jag vann nästan över pappa. hähäh stolt..men tror jag ska kolla lite på teve nu sen läsa lite. vi hörs imon BYYYEEEEE!!!


JOHN MAYER, min nya personliga favorit.


john mayer - free fallin

john mayer - your body is a wonderland

john mayer - neon

john mayer - no such thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0