grattis mamma<3

TREVLIG MIDSOMMAR!
hoppas eran midsommar är bra. idag har jag solat lite och sen hjälpt pappa med vår andra altan idag igen..sen så har jag gjort igjordning mig, fast vi inte ska göra nått speciellt idag men ändå midsommarafton liksom? , så nu har vi ätit typisk midsommar mat SSÅÅÅÅ GOTT! och nu ska vi typ vila lite sen gå ner till hamnen och kolla läget. och egentligen skulle vi ut med båten och ta med oss lite picnik och sätta oss på nån ö för vädret är helt underbart klarblå himmel och sol MEN självklart ska det blåsa typ storm!! så vi kan inte åka ut med båten, men vi kanske gör det imon istället..och nu fick jag reda på att min bror med sin flickvän och hans 2 barn kommer nästa helg!!! ÅÅÅH VAD JAG SAKNAR MIN BROR! dom bor i Åre så vi träffas aldrig längre :/ för innan så bodde vi ju tillsammans och varje morgon gick jag ner till hans källare i vårt hus och var tvungen att be honom vakna för han skulle till skolan och alltid för att han skulle gå upp bad han mig att klia hans rygg i en kvart typ! haha. saknar...men men, pratade precis med honom i telefon! älskar dig henrik du är otroligt bäst. men idag fyller även min underbara mamma år!! tyvärr inte hemma på hennes födelsedag men GRATTIS MAMMA ÄLSKAR DIG MEST du finns alltid där och förlåt för att jag inte säger sånt du vill veta om mitt liv, jag vet att jag kan prata med dig men men...men som sagt hoppas eran midsommar är bra.

jag fasnade inte på kort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0