vad vill du jag ska göra?..

hej haha. jag la bar in ett snabbt inlägg igår så att ni fick tecken på att jag lever. men seriöst nu..i tisdags var det verkligen bäst! fyfaaasiken vilken toppen dag..sen så cyklade jag hem till pappa var hemma ungefär vid kvart över nio tiden haha efter att ha tagit sälle med värnamos 2 största knasbollar, narcis&damir , hahaha goa killar!! sen så igår skulle jag ju egentligen träffa martin<3 men han var tvungen att jobba så det blev inget med det :( men sen så typ satt jag ine hela dan och var helt lam..haha men sen så fick jag typ världens ryck på mig själv så jag tog cyklen till willy's och köpte ben&jerry's HAHAHAHA lyckat..så cyklade jag hem och satte mig framför teven. sen så cyklade jag hem cyklen till mamma och bengt körde in mig till pappa igen. så satte jag&pappa oss i bilen och åkte upp till göteborg där jag är nu :D hahaha vi satte på elvis presly i bilen asså han är grymt bra! hans röst är underbar...men sen igår så tog vi det lugnt och myste framför teven..och idag vaknade jag halv 9 tror jag? så åt jag frukost för pappa&susanne hade redan ätit. sen gjorde jag igjordning mig så åkte vi till skärhamn och handlade massa mat och gott. och jag har typ någon skitkonstig "allergichock" eller hur man ska säga..jag vet att jag har pollen och att jag börjar nysa om jag är ute på sommaren och det är typ nått träd som blommar eller nått men detta är typ mycket värre. för det kliar i mina ögon konstant och i näsan och i gommen ?! wtf liksom ?! får paniiiiiiiiiiiiiiiiiiik...men resten av dan ska jag typ hjälpa pappa med vår andra altan och jag&susanne kanske ska gå en sväng och plocka midsommar blommor om jag typ inte får ännu mera allergi av det. och imon är det ju midsommar längtar och då fyller även min mamma år!!!! men ska äta nu byeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0