23;56

wazzzzup niggers? skojjar..

men innan var jag på vår sista fotbollsträning åkte dit med lina HAHAHA hon trodde hon skulle dö idag för precis innan vi åkte tryckte hon i sig donkenmat haha inte så smart men men..sen när jag kom hem var jag typ död! haha nej men var skittrött. så jag åt sen så satt jag&bengt och sjöng med i "lotta på liseberg" haha vi dansade och allt möjligt det var trevligt. sen så kollade jag i gårdagens tidning och hela expressen varbara om bröllopet :o haha men det var ganska intressant hela daniels tal stod där i så himla sött. och sen så har jag packat inför göteborg och sånt. och förberett inför imon då jag och massa andra ska fira lina! kommer bli skitkul känner jag på mig. så imon blir det inte mycket till update här tror jag. först imon ska jag upp ganska tidigt typ fixa mig och sånt. sen cykla in till stan köpa blomma till lina sen ska jag hem till henne och hjälpa henne städa och göra igjordning tills dom andra kommer med jeta. och just nu sitter jag nyduschad med handduk på huvet och ska smörja in mig med en av alla min hello kitty bodylotions :D hejdååå godnatt.
jag just nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0