time changes everything

tjena det har varit lite slarv med att blogga men känns som om jag har haft fult upp hela tiden. igår hängde jag med maria hem efter träningen och sov där. på kvällen stack vi ner till osudden aah ni fick ju lite bilder därifrån igår..sen så kom adis även till osudden sen hänge han med oss hem till maria en stund och sen typ hände det massa skit så jag börjar gråta och maria&adis sitter typ och vaggar mig i marias soffa HAHAHA och sen typ dög jag på adis mage sen kollade vi på HITCH älskar den filmen den är så klockren! och sen idag när vi vaknade så åt vi sen åkte jag hem till mig för att hämta mina nycklar och sen gjorde jag stallet och sen så cyklade jag till maria igen. sen drog vi ut för att göra en tjänst åt min pappa och sen hämta pengar. sen träffade vi bessi lite sen stack vi till konstgräset sen kom adis och då spelade vi fotboll och i slutet pratade jag&adis allvar..hahaha, sen cyklade vi hem och sen fotbollsträning. efter den så stack jag ner till sjön och doppade mig ÅÅÅH FY FASIKEN VAD SKÖNT! och min nya bikini kom idag med blev skitglad. ni får se den imon, och idag fick jag reda på att mitt&marias tåg till göteborg går inte vid 09:00 utan det går vid 06:55...kommer DÖ men hejdåååå

jag har bara lust att ta ett steg, ett steg bort från allt.
skita i det, men det går inte!
hur många steg jag än tar så försvinner det inte,
men skadan är ju redan skedd vad ska man göra?
besviken och ledsen på samma gång.
det var perfekt precis som i fantasin
men allt har sitt slut och det var nu-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0