HEEY ADOLF!

igår stack jag till maria sen kom adis och så cyklade vi till prostsjön och mötte simon&oliver för vi skulle spela minigolf  ååh vi fick sån damp på adis för han gjorde typ mål på första gången 3 gånger i rad , jag kommer inte ihåg vad det heter , hahaha allt slutade typ i katastrof för jag och maria började jaga söta ekorrar istället för att spela minigolf HAHAHA sen så bestämde vi oss för att cykla till donken men simon,oliver och adis hade inga pengar så dom cyklade hem och hämtade medans jag&maria cyklade till hemmakväll haha och sen när vi kom till flanaden så hade jag nästan punktering eller jag hade typ väärsta stora bulan på däcket! så jag slängde cyklen i marken och la mig jämte HAHAHAHA så alla som körde förbi typ kollade på oss som om vi var idioter för maria stog och tog kort på mig samtidigt som båda skrattade skitmycket ( så normala är vi ) , sen kom adis,oliver,emil och simon...då cyklade vi till donken och när vi nästan var framme då får jag punktering så jag låser cyklen och slänger den i ett dike fråga inte varför!! sen så köpte vi hamburgare och sen kom anton och joinade oss töntar :) haha men sen blev det kallt så jag&maria gick in och satte oss. så skulle jag knacka på förnstret ut till oliver och dom HAHAH så trodde jag fönstret var längre fram än var det var så jag typ ska knacka men där var ju inget fönster så jag typ ramlar in i det riktiga fönstret höhöhöö jag antar att ni inte fattade!! och när jag vände mig om så stötte jag till våra pommes men eftersom maria har såna bra reflexer så räddade hon dom innan dom hamnade på golvet!! sen när vi var påväg mot apladalen så åkte emil,simon och anton hem. och då tog oliver med oss in i skogen haha, det var inte den smidigaste genvägen :o hahaha i apladalen fick oliver en ny bästa vän HAHAHA ett får eller lamm eller nått sånt! han satt och pratade med fåret/lammet bah HEEY ADOLF! ÅÅH SÅ SÖT MAN KAN VARA DÅÅ!!!! hahahahahaha...
TACK ALLA FÖR DAGEN IGÅR LOVE YOU!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0