SOMMARLOV

NU HAR JAG SOMMARLOV!!!!
jag&maria gick upp vid 6 idag :o så åt vi frukost sen fixade vi oss i hundra år haha..sen så hämtade vi upp kajsa sen åkte vi mot skolan vi började kvart i nio. (min morgon var nog den värsta så kom till skolan och var typ helt förstörd) och då så träffades hela klassen i klassrummet sen vid 9 gick alla till studiehallen där hela skiten var. och på avslutingen så typ var det massa som typ sjöng och rektorn snackade och prästen SNARK, efter avslutingen samlades vi i klassrummet igen och typ sa hejdå. sen så hämtade mami mig sen så åkte vi till City Gross handlade det sista till studentfesten imon.

min avslutningsoutfit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0