TAGGA IMON!!

godmorgon alla läsare! vaknade typ halv elva. och så gick jag upp och gjorde stallet. asså jag hjälper mamma med stallet för att tjäna lite pengar bra va? så jag mockar,och tar in nytt vatten i boxarna. och ni fattade. men iallafall idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt eftersom att vi åker imon och jag har fått ressjukan eller hur man ska säga. jag är mega stressad! för jag har inte packat ett skit verkligen, men jag tror jag ska ta marias tips att göra en lista på allt jag ska ha med mig och sen kryssa för varje grej jag lägger ner i resväskan. och det är ganska bra väder så kanske hinner sola lite med och sen ska jag fixa naglarna med. haha here we go make over! nej skojjar men jag måste bara säga en sak med. att nu domma dagarna vi ska vara i göteborg så blir det dåligt med bloggandet, för vi kommer typ inte ha tid att sitta vid datan! men bloggar senare hejdååååå


LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE!!!


jon lilygreen - life looks better in spring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0