GRATTIS TOBIAS!

godmorgon till er andra, jag har däremot varit uppe sen halv åtta!! men igår kväll så åkte jag hem till pappa sen så kom han hem från jobbet och då så åkte vi ner till lilla krogen. satte oss där och åt det var jättemysigt kul att umgås själv med pappa och att hitta på nått. så vi satt där och åt god mat pratade om allt och lite till typ , haha , sen åkte vi hem satte oss framför teven med en chipsskål och kollade på "repmånad eller hur man gör pojkar till män" tror jag den hette! hahaha jag&pappa satt och skrattade typ hela tiden :D så tack för igår kväll pappa det var jättekul&mysigt. sen idag på morgonen väckte pappa mig vid halv åtta för då skulle jag upp och duscha sen så hämtade mommo&bengt mig vid åtta. så åkte vi hem och sen dess har jag hjälpt till med att göra sallad,blåsa ballonger med mera! och nu har jag precis plattat håret för det var katastrof efter morgonens dusch! och snart ska jag nog sminka mig och byta kläder för vid 2 eller nått så ska vi stå utanför tobias skola med sånt där plakat eller va fasiken det heter..hahah vi har typ världens sötaste bild på honom, men få se om jag hinner slänga in ett inlägg sen puss ha en bra FREDAG!

OCH GRATTIS TOBIAS TILL STUDENTEN!
ÄLSKAR DIG.



bilder från balen;



min bror:D
|
|
|
v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0