GBG IN MY HEART!

TJEEENA I'M A LIVE...
domma dagarna i göteborg har varit absolut bäst. vi har skämt ut oss totalt överallt som vanligt men vad ska man göra ? men asså jag pallar inte skriva allt vi har gjort för det är sååå sjukt mkt. men en grej måste jag bara erkänna att göteborgs killar är smooooooookinghotnesssssssss. GAAAAAAAH!! men jag&maria har inte haft såhär kul på länge och vi har nog inte ätit så mycket glass&cheeseburgare som vi gjort domma dagarna..
ÄLSKAR GÖTEBORG!
men ni får bilder imon för just nu är jag hemma hos anna-lena&jonas. och vi är här för att kolla på victoria&daniels bröllop. så himla fint det har varit, har varit nära på tårar i minaö ögon! men hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0