DAMPUTBROTTTTTTTTTT

åkte ner till stan typ vid halv fem tiden. sen så släppte dom av mig vid apladalen typ sen så gick jag till stan och mötte upp maria,aids & kajsa som var nere på Lindex sen så gick vi upp till oliver som hade skitbra platser för att se på balen. så vi ställde oss där sen kom martin och joinade oss haha! sen så väntade vi mer än en timma på att dom skulle börja gå. och sen så började dom typ vid 6tiden..och jag säger bara THANK YOU GOD!! för att han har skapat så jäääkla heta människor till värnamo MAAAHAHHAA. haha det var riktigt nice att kolla iår för aah..hahahaa..men sen så gick maria,adis & kajsa och köpte godis och myyycket choklade till mig (a) sen så kollade jag,oliver & martin klart på baltåget. sen så så försvann typ oliver med sin bror och hans kompisar så jag&martin letade upp maria&adis. sen så sa vi hejdå till dom och åkte hem med bengt&H-P! och när vi kom hem rakade jag benen och gjorde hårinpackning. sen så hämtade jag min klänning nere i tvättstugan ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH DAMP UTBROTT!!!!!!!!!!!!! aja ska inte gå in på det här men så himla piss off på en person..haha så nu har jag smällt i dörrar,gråtit,kastat saker till och med rullat runt på golvet i typ 10 minuter!! samtidigt som maria allmänt D.Ö.R av skratt inne på mitt rum? hahhaahahahah..iallafall nu ska vi fixa oss för natten sen sova!! hoppas ni haft en bra dag puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0