you make me smile

godmorgon sunshiiines, vaknade för typ 30 minuter sen eller nått. älskar att sova..men iallafall idag ser det helt dött ut i min planer. men lite grejer som jag har att göra..
1. packa
2. duscha
3. raka benen

tre grejer kanske inte så mycket men ändå! men jag ska  ju till göteborg i helgen igen (älskar att vara där) för min bror och hans familj kommer ju till oss ska bli så himla kul. jag älskar småbarn seriöst verkligen älskar så sjuktsöta och roliga :) haha så nu kommer jag att vara barnvakt i typ 4 dar. för vi kanske åker redan ikväll. för henrik (min bror) och dom kommer ner idag tror jag så jag&pappa åker kanske ikväll eller imon på morgonen. så det här med bloggandet kommer det inte bli så mycket med kommer ha fullt upp hela tiden. men vi hörs sen BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0