vet inte hur jag ska göra nu

hej vi åkte aldrig tjörn runt för igår var det skitväder och det är det idag med! det blåser hur mycket som helst och regnar och är kallt. men idag så ryckte vi upp oss lite så vi tog bilen och körde till först, mollösund sen till hällviksstrand och sen till nått ellös tror jag det hette och sen kollar runt lite där borta vid orust trakten, var en liten familjetripp typ det var mysigt vi åt på en resturang och sånt. så nu sitter jag här och pratar med martin på msn saknar honom hur mycket som helst :( och smsar med anton my cutie! och försöker få tag i antonia på sms men segot svarar inte! men resten av kvällen ska jag spendera framför mina bästa vänner mobilen teven datorn, och en sak som jag aldrig skulle kunna klara mig utan är min mobil helt seriöst nu för jag har ju gratis sms så jag kan ju smsa hur mycket jag vill till alla inom svergie och jag får tag i mina nära&kära, och alla vänner när jag behöver dom och man får ju underhållning från den på typ alla sätt och vis. ÄLSKAR MOBILEN! TACK TILL DEN SOM KOM PÅ DENNA UNDERBARA SAK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0