HAPP KLAPP

inte updaterat på 4 dar HAHA. jag vet dåligt av mig men orkar inte skriva allt som hänt nu i veckan och helgen uppe i göteborg. men jag kom hem för en stund sen från mormor&morfars där jag&mamma har sovit inatt. så idag ska jag packa och sånt för imon åker vi till falstebo för att kolla på hästtävlingar hela helgen hahaha som vi gör varje år. så bli ingen updatering i helgen heller! jag vet jag suger men aja..hejdåå

bilder från helgen i göteborg.






tisdag!
köpte jag

rosa linne från Stadium jag tror priset var 99 :-


ljusgråa jeans shorts från MQ jag tror det var 349 :-
och nu resten av dan med maria


våra nya kompisar simon&viktor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0