älskar dig, säker nu

i fredags åkte jag mamma och bengt mot vänern vi kom hem idag för typ 2 timmar sen kanske. och denna helgen åkte vi ju vänern runt det har varit både bra/roligt/tråkigt/mysigt/otroligt pinsam! i fredags så åkte vi mot åmål är vi sov över natten. och på kvällen så gick vi runt och kollade lite haha vilken håla asså. och sen så gick vi till stadshuset där vi sov då och åt kvällsmat och sen kollade vi på teve och sånt resten av kvällen. och sen så somnade mamma&bengt typ på direkten. så jag gick och la mig men kunde inte somna så typ låg och smsade med sociala människor och sen så kollade jag ut genom fönstret för hade tråkigt och där står åmåls hetaste killgäng typ. och jag hade sett dom tidigare på dan, och precis när jag kollar upp i fönstret ser en av dom mig och då vänder sig alla om och dom var typ 8 stycken! och då går alla mott mårat fönster och vinkar att jag ska komma ut jag bah skakar på huvet och då börjar dom vinka ännu mera!! och jag bah vinkar hejdå och då kommer han snyggaste närmare och gör ledsen min och gör en slängkyss och sen vinkar alla hejdå och går. haha så pinsamt för jag typ stog i min pjamas och allt!! haha och sen typ så har vi åkte rut och kollat lite överallt. och igår nått sov vi i mariestad mysigt. och idag så gick vi bland annat på läcköslott så himla mäktigt. men imon åker ju jag&min guppy lina till göteborg som ni vet. men hejdååååå



detta är danmarks kronsprinsessas big mama båt!! "mätte-marit" heter hon.






BYYYYEE LOOOOSERS


du gör mig till den lyckligaste på denna jord.
det är du som åker runt i huvet på mig varenda dag.
jag saknar dig så mycket att jag har ont i magen!
lovar vi ska träffas när jag kommer hem.
du vet att jag menar dig och att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: your HONEY

naw asso du är sjukt under bar bby <33

love you to<3



saknar dig mest. längtar tills du kommer hem och vi kan ses <33

2010-07-29 @ 01:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0