halmstad imon

varit typ ute hela dan och rensat ogräs på våran grusgågng! haha jag tjänar pengar på det annars hade jag ju inte gjort det liksom. men jag har gjort det i typ en timma och lite mer sen har jag solat lite med och sånt. och mami sa nyss att vi ska till halmstad imon över dan äntligen får jag komma till havet igen älskar det. och ni kommer inte få några nya bilder på ett tag för min kameraladdare är hemma hos maria så den är inlåst i hennes hus så kommer inte åt den och inget batteri på kameran så det är därför tyvärr! så ni får nöja er med lite gamla bilder så länge tills maria kommer hem den 31:a. men aja inte mycket mer att säga än att min updatering dom dagarna som kommer nu kommer suuuuuuuuga! hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0