min kamera lever igen!!!

förlåt för dålig update men är ju barnvakt typ hela dagarna och plus har vi haft strålande väder här och då har man inte lust att sitta inne :D men det är jättebra här i göteborg som vanligt ? haha, alfred (min brors barn) är så underbart gullig och charmig! och hans lillasyster på typ några månader är så fin som en docka! men ni får bilder när jag kommer hem till mamma FÖR MIN KAMERA ÄR LAGAD! eller aah lagad och lagad, pappa tog med den till sån dära affär typ expert eller nått och frågade vad som var fel, för problemet var att när jag satte igång den så gick linsen ut men åkte in igen så den startade typ inte. och då sa han killen i affären att linsen är väldigt känslig och ett mina typ sandkorn kan göra så att det blev så som hände mig. så hans tips var att skaffa ett kamerafodral! hahah så det var typ ingenting egentligen. men nu funkar den som smort iallafall :) men ska kolla på film nu, hittade någon i hyllan det heter "the prince and me" den verkar bra HAHA men hejdåååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0