update 12;19

haha världens sjukaste tältning någonsin. detta är verkligen minnen för livet och shiet vad kul vi hade. haha vi sov inte en blund på hela natten! men efter allt flum,damp och prat om allt mellan himmel och jord så fick simon nog och gick in och la sig i marias säng?! haha få var klockan typ fyra eller nått så då låg jag,maria och oliver kvar en stund sen så fick jag&oliver för oss att vi skulle bada klockan halv 6 typ HAHAHA så vi allmänt drog med oss maria ner till bryggan och badade hahhhahha. OLVEJ OCH OCH BADA OLIVEJ! sen när vi hade badat så skulle vi väcka simon genom att skvätta vatten på honom och oliver skulle säga "bosse är du vaken bosse? bosse vi ska ju gå och bada nu bosse. hallå booooosse?!" med världens bästa röst. för han höll på så i tältet hela tiden så himla bäst, men iallafall så smög vi oss in i marias rum med vatten och precis när vi var framme vid sängen så dör jag av skratt haha så simon vaknade och maria&oliver ba MEN SANDRA!!! haha men simon typ bara vänder på sig så vi börjar skvätta vatten och sånt iallafall och oliver sa så då hah. men sen så gick vi ut och fixade tältet och jag&maria var övertrötta till MAX så jag dampade och maria skrattade haha "KRUSBÄR&PÄRON PÅ LOKA FLASKA" "VA DIN FRU HETA? HON HETA MUCHITA. OCH HUR MÅNGA BARN? JAG HAR 4 MÅNGA!" "BACÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN" "VISA BALLARNA SÅ STANNAR JAG" "OLIVER DIN HIMLA KINKYAPA KOM OCH ÄT LITE GRISSVÅL!"

haha olivers låt till min låtsaspappa

"jag trivs bäst när jag är hos bengt
i bengt vill jag bo.
några månader i bengan sååå att
träääden kan få ro!!"

hahah inte menningen att ni ska fatta med detta är vår humor till 1000!! men tack maria,oliver och simon för världens bästa dag,natt,morgon love you guys







michelingubben gör ny karriär på frisyren istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0