I SPEND MY DAY WITH SOME SHITHEADS

heej! kom hem idag runt två tiden typ. och domma dagarna har varit underbart härliga helt seriöst, orkar inte skriva allt som hänt men det har hänt mycket iallafall. men domma 5 dagarna har varit otroligt långa känns som typ en vecka om mer! men idag iallafall så cyklade jag till maria lite senare och då var simon där så vi stack ner och badade efter jag rullat in mig i marias matta?! så vi stack ner till osudden och harregud vi mår absolut inte bra. åååh det är så himla skönt att va hemma för har saknat alla underbara männsikor så mycket, sen så drog vi hem efter allt bad. och då kom oliver också så lamade vi på datan HAHAHAHA det ska vi inte ta upp här vad vi gjorde för aah det är hemligt! HAHAHA. sen så stack vi hem.

bilderna från 5 dar i falsterbo/skåne.


jag&underbara agnes




första kvällen


agnes tar sönder min säng?







första doppet i havet!


2 bilder på hästtävlingarna hähä finns mer men orkar inte för ska lägga mig och läsa min bok nu sovgott pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0