sova i tält med idioter

nu har jag fixat mig och sånt, bengt hjälpte mig precis att ta ut tältet haha det låg längst in i vår källare typ och jag hatar spindlar så han fick göra det jobbet. juste jag har glömde skriva igår att idag ska jag,maria,oliver och simon sova i tält på marias trädgård, haha för vi gjorde ju det förra sommaren så vi tänkte göra det iår igen! så kul. så vid ett ska jag till maria och sen kommer simon&oliver senare. och sen drar vi ut som det ser ut som nu för jag och maria har ett viktigt ärende ELLER HUR MARIA?! HAHAH..men iallafall så det kommer inte blir någon updatering alls idag tror jag inte vi får se om jag hinner. men ha en bra dag pusssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0