skärgården i mitt hjärta

ligger och solar just nu ..
idag typ inte gjort så mycket vaknade vid åtta :O och sen så var jag uppe lite sen gick jag och la mig igen SÅ SKÖNT. sen så åt vi frukost och lite såndant. och sen så lekte jag&alfred med bilar lite sen så gick vi ner till stranden haha alfred är allt ifrån en badkruka, han springer rakt ut i vattnet ramlar men fortsätter bara skratta SÅ GULLLLLIG. så vi kom precis tillbaka så jag ligger på våran stora altan på baksidan.

och jag måste bara hissa en grej.
HISSA:
skärgården!

seriöst fyfasiken älskar att vara här, det är så fridfullt
och det är faktiskt ganska skönt ibland att komma
bort från vardagen hemma i värnamo lite.
för där är det alltid nått på gång typ att man
är ute med massa folk och sånt
men här är det tyst och här kan man
bara ta det lugnt och chilla läget typ, men
aja hejdåååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0