hejdå maria :)

hej!! sitter här och gör ingenting typ innan idag på morgonen så åkte maria till halmstad tror jag det var först. hoppas du får det bra!! och hon är borta i mer än en månad kommer dööööööööö och sakna henne mest. men jag längtar till vecka 30 för då tar jag&lina tåget till göteborg och ska gå på liseberg och sen va hos min pappa. ååh kommer bli toppen! men idag händer ingenting jag tror jag ska typ duscha snart känner mig skabbig för det är typ ingen luft nånstans luften är tillochmed äcklig vill bara duscha men orkar inte haha. men senare ikväll får vi gäster kommer bli kul för det är världens roligaste personer som kommer hit typ. och deras son asså harregud seriöst man vill bara käka upp ungen!!!!!! haha han är typ 6år kanske eller nått sånt men jag bara säger lycko dom som får gå i hans klass i typ åttan&nian han kommer va het het het. HAHAHA. men nu ska jag äta och efter maten så ska jag&mami göra en jordgubbstårta med nötbotten visst låter det smarrigt. HEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0