älskar min mormor

hej och godmorgon. gick och la mig halv fyra igår för våra gäster åkte typ då :o hahah men jag satt typ vid datan hela kvällen och var osocial till tusen verkligen! men jag ska typ äta frukost nu för vid 2 tiden ska vi va hos mormor&morfar för i måndags fyllde mormor år. ingen aning om när jag kommer hem men hejdåååå!

grattis mormor, du är även som en bästavän för mig. du kommer alltid att finnas med mig kommer inte glömma alla våra kortspel vi alltid spelar "finns i sjön" och "skitgubbe", mår alltid bra med dig mormor hos dig finns det trygghet för mig! du är min förebild för du är 60+ men ändå är du så pigg och gör grejer du motionerar varje dag 6km jättetidigt på morgonen. du är alltid på bra humör och gör grejer med oss du är villig för nästan alla äventyr, fast du har problem med dina axlar. och du har alltid tagit hand om mig och min bror med kärlek. du och morfar har alltid funnits där när man behöver er. ni välkomnar oss alltid med öppna famnar. men mormor grattis i efterskott älskar dig mer än du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0