göteborg imon!!! :D -

cha cha haha skojjar xd
men idag har det varit skola som vanligt men jag hade sovmorgon till 10:05 WIHHO säger vi då!! men skolan idag har varit riktigt kul faktist! lunchen idag var nog den skönaste lunchen någonsin för jag och antonia vi satt och pratade om allt verkligen allt :) jag slutade halv 3 idag så jag och jennifer stack till stan och gick runt lite vi köpte godis provade kläder och sånt , jag hittade ett par skitsnygga slitna jeansleggins ine på vero moda ska nog köpa dom på måndag :) men imon har jag studiedag och sen på eftermiddan drar jag till GÖTEBORG!!! och jeta kanske ska hänga med det kan bli kul (y) men nu ska jag göra lite pannkakor tror jag









detta är byxorna jag ska köpa :)


jag får inte träffa maria förens på måndag :(
kommer sakna dej gumman
du får krya på dej :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0