SVETTOS! -

hallå där ute alla söta!
jag och emma har fått världens bästa nyhet från en *pip* som emma *pip*! men nu ska vi inte prata om det HAHA det var så kul emma satt och skakade men skitsamma hahaha vi svettas som bara den vi har LÖKRINGAR SÅ HIMLA FRÄÄÄÄÄSCHT! HHAHAomg! men nu har vi lugnat ner oss..men vad ska jag säga tycker ni? liksom hallå daah tiiieph! HAHA nääh bara skojar asså vi är jättetrötta och inte alls normala :o (a) men men jag bloggar imon (k)

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!
nu fick vi damp igen HARRREGUD! vi fläktar med en merci ( my little darling to saying thanks , thanks for being you ) paket mot varann HAHAHA vi svettas för mycket! vi drunknar HAHAHA :)


KKKKIIIIIISS / sandraekdahl

jag och emma i somras älskar dej gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0