JAG VILL HA BORT SNÖN! -

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!
wihooo! jag slutade 11:55 idag
hehe, förlåt att jag inte bloggat men igår när jag kom hem efter muiskalen orkade jag inte och i söndags efter jag kom efter maria så var jag helt seg så orkade inte heller :p men i söndags när jag kom höll simon&maria på att kolla på en film som hette "taken" den var bra, det är ett bra tips :) och sen åkte simon hem för han skulle klippa sej då ladda jag och maria ner "kniven i hjärtat" den är grymt bra! haha så skulle vi smälta marabo choklad HAHA först satte vi halva marabo chokladen i en kastrull för att smälta den men den bara typ fastnade i botten så vi allt i en skål och satte in i mikron så väntade vi lite sen bara så kände vi hur det luktade bränt då nästan brann det i marias mikro HAAHAH inte så smart vi vet ;) sen när alla kommer hem så kommer dom upp och frågar varför det luktar bränt i hela huset (a) men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske typ äta pizza eller nått HAHAA men bloggar kanske sen (k)

KKIIIIIISS / sandraekdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0