jag kallas rubrik :)

tjeena alla bloggläsare!
jag kom precis hur duchen gaaah vad jag älskar att ducha :o jag kan inte fatta att det kan va så himla skönt..men idag var vi ute och gick på HAVET :O för det är typ 30 centimeter is på havet helt sjukt och havet brukar det inte ens bli 5 centimeter is på helt galet! det har hur häftigt och fint som helst men ikväll blir det väll typ teven och chips&godis (a) någon mer än jag som ska kolla på paradise hotel ? i love it! hähä men jag blev skitarg när cimon åkte ut jag älskade honom men men..nu ska jag ta fram min bodylotion och "behandla" min hud HAHAHA nej skojja ba men det blir kanske mera uppdatering senare ikväll eller inatt.

här får ni lite bilder som min bror har tagit han är väldigt duktig (tycker jag)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0