IDROTTSDAG! -

HALLO!
idag är det idrottsdag med skolan! det kommer bli kallt men kul för jag ska åka pulka med maria,lina och kajsa :) hähä och maria dissar min kycklingsbaguette! hahaa ;) men kajsa kommer och hämtar mej om typ en timma och på den timman ska jag hinna:

ta ut hästarna
äta frukost
göra varmchoklad
hitta en väska
hitta kläder

och det kan ta tid xd haha men detta blir ett litet inlägg snabbt på morgonen
jag bloggar när jag kommer hem!

KKIIIIIIISS / sandraekdahl

och alla min läsare!
om man ska läsa någons blogg
så ska man komentera iallfall
nånting. tex fin blogg/bilder.
och det är ni skitdåliga på :o


här har ni ett tex som jag har fått.
Jeanette om HEEEEEEYY -:
Härliga bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0