vinter bilder! -

tjeeena alla läsare .
jag har varit hemma i typ en timma nu. jag vet att jag inte bloggade nått igår men jag var upptagen hela dan. först var det skolan som var lika kul som vanligt sen gick jag&maria till min mormor och sen hade jag dans och efter dansen åkte jag direkt in i duchen göra mig igjordning sen till maria&johan , det är ett par från mammas jobb som har fått 2 tvillingar SKIIIIIITSÖTA jag dog :o dom heter albin&axel så sött! haha och sen kom vi hem typ lite efter tio så gick jag och la med för var skittrött! så jag hade verkligen inte tid! men idag har det varit skola och den har varit skitkul! vi har haft mycket håltimma (y) på vår sista håltimma spelade jag,jeffan,emma I,natalia och emma C bordtennis! hahaha det var så grymt kul!

ATALITIKATOMBAAMASSAMASSAMASA!

HAHA det är vår låt..
ni fattar inte men iallafall när jag kom hem tog jag lite bilder utomhus och snart ska jag till jeffan så får vi se vad som händer :) men måste skynda mig lite nu bloggar kanske ikväll (k)







detta är några bilder som jag tog innan.

Kommentarer
Postat av: vickan

sötiie§§

2010-01-27 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0