VET DU VEM MIN BRUR ÄR ? -

tjäääna!
förlåt för dålig uppdatering.
sist jag bloggade var jag ju med maria&adis och vi skulle ju gå på bion "snabba cash"  men det blev ingenting bara för ingen kunde hämta oss ''/ men men det kommer fler gånger och man kan ju alltid ladda ner (y) men idag gick jag upp vid kvart i åtta :o helt sjukt på en lördag ;s haha! men det var bara för att jag skulle med pappa och susanne min låtsasmamma och pimpla ( fiska ) HHAHA lyckat ;) jag fick ingen fisk men min pappa fick 3 stycken såna dära gädor eller vad dom heter..men det var kul och mysigt. sen efter det så åkte vi hem och gjorde lite mat sen stack jag till maria och vi drog ut och träffade hampus och oskar liten stund sen åkte vi hem maria packade lite grejer sen åkte vi hem till mej och nu sitter vi här och kollar på paradise hotel XL wiiihhooo we love it stefan is thäää shiiiiet! haha jag tycker cimon är hotiie hot GAAAH (a) men  jag bloggar imon eller inatt!! (k)

VEET DU VEM MIN BRUUUUR ÄR ?! HAALLLÅ SVARA DÅÅ VET DU DET ELLER? HAHAHAHAHA ;)

KKIIIIIIIIIIIISS / sandraekdahl




lite bilder från idag!

HAHAHA ni anar inte vad som nyss hände HAHAHA
asså marias mobil ringde och då trodde vi att var en
kille som ni känner så jag skulle skämta med honom
och så svarade jag ba : vet du vem min bror är?!
typ med världens blatte röst och sen gav jag luren te
maria och då va det en tjej som ba : hallå vem är det?
och då klickade maria henne HAHA det var såå grymt kul vi
ligger typ dubbelvikta av skratt HAHAHAHA! så kul xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0