cåååååla! -

tjeeena!
maria åkte precis hem det har varit sjuktkul igår kväll hände det mycket knäppa grejer HAHAH såå sjuka vi är seriöst. haha jag skulle härma maria och då höll jag i hennes mobil och sen bara halkade den ur mina händer och flög typ till kina vi skrattade as mycket bara för det såg så fult ut xd men det finns jättemycket konstiga grejer som hände som skulle kunna bli ett helt låååååångt inlägg men orkar inte xd haha idag på morgonen kollade vi på filmen "sommaren med göran" såå sjukt dålig humor jag har :p men men..

prästen säger: ja, kära vänner nu är det första gången ni ser detta par som alexander ahl och ann ahl :)
gästerna: HAHAHAHAAHHAA :D:D:D:D!!!

och jag dog aav skratt haha fattar ni ann ahl HAHAHA så kul , okej förlåt jag är lite trött (a) men idag händer ingenting tror jag inte jag ska inte vara speciellt social för nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film och va osocial & dricka cåååla! hahaha ;) men bloggar kanske senare (k)

KKIIIIIIIISS / sandraekdahl



lite bilder från igår kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0