dålig uppdatering -

DÅLIG UPPDATERING!
igår var jag på stan från skolan slutade till typ 7 :o sen kom jag hem helt dyngsur för jag&agnes var på stan och hade snöbollskrig samtidigt smaart ;) haha. men allfall så var jag och agnes på stan igår och harregud vad jag har saknat henne. hahaha shiet det var längesen jag hade så kul agnes du gjorde verkligen min dag! men när jag kom hem så duchade jag direkt bara för jag var skitkall och blöt. sen så åt vi mat och kollade på andra avenyn sen gick jag och la med så jag hann/orkade inte blogga igår :) jag pratade precis med maria i telefon eller rättare sagt så pratade jag med hasse ;) ahaha :D och jag ska sova hos henne ikväll! gaaah har inte träffat henne sen ehmm TISDAG :O alldeles för lång tid...men ikväll så tror jag bara vi är hemma och chillar HAHA :D nu sitter jag med kladdkaka&coca cola vanilj såå himla gott. men nu måste jag städa rummet :( jag bloggar sen när jag är färdig!



dagens outfit!
linne : vitt från jc
tröja : vit&blå från vetinte xd
byxor : jeansleggings från trend house

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0