biiiilder

vaken.
och är extremt pigg typ första gången på länge jag är det (y) en grej som jag inte hann skriva igår var att vi höll på att missa tåget igår!!! för vi kom till tåget typ 2-5 minuter innan det skulle åka och när vi ska stiga på så åker det iväg från oss och vi typ ba "jahopp" vad ska man göra liksom? men sen åker typ 100 meter och stannar. så vi springer bort dit och frågar typ en vaktmästare eller nått om det går öppna dörren ( så dumma som vi är testar vi bara inte hasha ) och han ba " nej det går tyvärr inte för dom har redan startat tåget och då låser dom dörrarna " eller nått sånt sa han. men sen när han gick så började tåget rulla bakåt! typ WTF men sen när det hade åkt ända in igen så prova jag öppna en av alla tuuuuuusen dörrar på tåget och det var öppet så vi kom  med det tåget iallfall. harregud säger jag bara.
jag vill bara tacka  dej maria för du gjorde domma dagarna underbara.
älskar dej mest<3

men idag ska följa med maria och hennes familj till jönköping och bada. men

BYE BYE BITCHE'S






haha alltid lika seriösa!





mitt köp blev :
öronhängen från vero moda
glasögon bikbok
plånbok från vero moda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0