HAPPYFACE -

HEEEEEJ!
jag är verkligen super duper glad idag! för mamma och jag har varit på stan idag och vi hittade lite grejer till mej!! haha. men idag så ska vi bort eller senare ikväll rättare sagt! men jag ska kanske inte hänga för ska kanske sova över med lina vi får se hur det blir med det. så det blir kanske inte jättebra uppdatering ikväll. kollade ni på let's dance igår? det gjorde jag allafall och jag tycker det var rätt par som åkte ut. men jag bloggar kanske senare vi får se hur det blir med det :)

BYE BITCHE'S




dagens köp :
linne med typ blommit mönster från trend house
vitt bas linne från vero moda
hårspänne från lindex
BH från lindex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0