daaaaaaaaaamn -

tjeena ingen update igår för jag satt inte vid datan igår. idag hade jag matteprov jippi (not) haha det gick inte alls bra..men igår allafall så var jag på stan med jeffan efter skolan och jag köpte en tröja kände för något nytt i gaderoben. men idag är det ju fredag som sagt och då är det ju let's dance på tv och solsidan och skavlan :) jag tycker skavlan faktist är bra om det är intressanta personer med , tex som den gången när rihanna var med och när jay-z var med. hoppas det är någon bra ikväll! så ikväll blirre att dega framför tv med the familja! haha. men jag bloggar mera ikväll bye bitche's



min senaste köp :
tröja från vero moda
vit med blå ränder
pris : 99:95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0