haha marias bil i en snödriva! -

tjeena.
haha, maria åkte precis hem och när hennes mamma kör ut från oss då kör hon typ in i en snödriva och kom inte upp så typ hela min familj fick gå ut och pusha upp deras bil det var lite kul och sen ramlade jag framför deras bil för jag skulle gå till andra sidan så jag gick runt bilen och halkade och typ ramlade så blev helt blöt. men pallar inte skriva om skolan det var som vanligt roligt. men var med maria idag och vi har inte gjort så mycket jag typ städade mina skåp wiho där var det mycket skitska jag säga er. men ikväll är det andra avenyn WE LOVE! haha jag verkligen älskar det. har inte mycket mer att skriva bye bitche's


bjuuuuuuder :)

6 DAGAR KVAR TILL GBG TAGGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0