suuuuuuuuuuur -

hej!
idag har jag varit hemma bara för vi skulle åkt skridskor idag med gympan och vi har gympa direkt på morgonen så jag sov hos min mormor&morfar för dom bor precis vid ishallen. och så gick jag dit och mormor var ute&gick och sen när jag kommer till  ishallen då är ingen där så kollar jag på klockan då har jag ett oläst sms från jeffan och då står det att vi inte har någon gympa så vi börjar kvart i 10!!! och klockan var 8. så jag går tillbaka till mormor&morfars lägenhet och så ser jag hur någon går bort från mej och så är det min mormor så jag skriker MORMOR!typ 5 gånger men hon hör inte så sprang jag efter henne men jag hann inte ifatt henne men jag var inte helt säker på om det var hon. så jag går tillbaka till lägenheten sätter mej på deras trappa och väntar på att mormor ska komma tillbaka för jag hade ingen nyckel. och det är typ 7 minus och jag är iskall och jag var skittrött orkade inte röra mej ingenting så jag börjar gråta HAHA serilst jag började gråta för jag frös som as och fick typ panik. jag satt och väntade på mormor i en hel jäkla timma!! men när hon kom så gick jag in och satte mej under massa filtar och vi drack kaffe sen sjukanmälda jag mej i skolan så jag har varit hemma. sen frågade jag mormor vad hon hade på sej när hon gick för jag tänkte fråga om det henne jag såg och det var hon! SÅ RETANDE!!! så nu har jag ont i huvet/ont i halsen tack vare att min gympa lärare hade ringt till en i klassen och bett henne skicka vidare informationen. så både jag,mormor & mamma blev skitsuriga  på min gympalärare men vad ska man göra. men jag lever iallafall! och det är dåligt av honom för det är inte vårat ansvar att skicka ut information för då blir det såhär. så jag gick inte på musikalen heller. men nu ska jag lägga mej och kolla på tv och kanske göra lite te :D men detta var min dag typ bloggar  imon hejdååå!


jag underhöll mej själv medans jag väntade på mormor i en timma!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0