let's play on bitchees!! -

det blev tyvärr inget bloggande igår , jag vet!
men igår fick jag inte sitta vid datan för jag har alltid en dag i veckan då jag inte sitter vid datan that's the life! men jag bloggar ju nu och det är ju bra. idag i skolan har vi haft det kul som vanlig men hade jätteont i huvet hela dagen så jag var lite seg vi slutade kvart över tre så jag och jeffan och natalia spelade lite bordtennis efter skolan för min&jeffans buss går vid 4 haha natalia är så himla söt!

natalia - åååh! yes, nu får jag äntligen säga det.
sandra&jeffan - säga vadå?
natalia - let's play on bitches!

hahaha, det var längesen vi skrattade så mycket. maria ska ju på begravning på fredag men åker imon hoppas det blir en fin begravning och det blir bra. shiiiiet vad jag läängtar till SPORTLOVET! för jag&maria ska till göteborg och bo hos hennes syster och vi ska gå på stan och äta på MC'DONALDS hahaha jag bara säger "KOM IHÅG ATT ALLT KAN HÄNDA PÅ MC'DONALDS" ahahaha , gud va jag längtar. och ikväll är det andra avenyn kollar ni också på andra avenyn?
om ni gör det vem tror ni det är som har våldtagit liv?
jag själv tror det är kim/markus :o för det kaninte va hamza för han har en egen dotter och massa hahaa det blir spännande och se men bloggar kanske sen eller imon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0