lasse(L)hasse

tjeena
nu är jag hemma hos hyper maria! asså man kan verkligen tro att hon har ätit etthundra kilo druvsocker :o HAHAHA. jag hade tänkt att ni skulle på se före&efter bilder på mitt rum men jag som är smartast har inte i minneskortet i min kamera och jag har ingen USB-sladd så det var ju bara goodbye dom bilderna men ni får det nästa gång och då ska jag komma ihåg minneskortet hähä. men jag och maria ska typ ha johan falk maraton haha :) haha ni kan inte gissa vad maria fick av mej när jag kom ska jag säga? okej jag kan inte hålla mej (a) hon fick en coca cola vanilj inslagen i toapapper HAHAHA för vi hade inget inslagnings papper  hemma och då hittade jag inget annat bättre bara för att jag är bäst (ego) haha :) men aja hörs sen.



old pic! detta är hasse&lasse style!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ha frågestund :)

2010-02-05 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0