ingen skola imon!!

ingen update igår jag vet.
men jag har no-prov på fredag så jag pluggade hela dan igår efter musikalen så jag satt ingenting vid datorn :) men idag slutar jag igentligen fóm typ en timma men det var typ varning för att vårat tak skulle rasa på skolan så vi fick sluta tidigare och sen så är vi + lediga imon också!! så imon ska jag baka med maria tror jag haha kanske vi försöker oss på lite cupcakes ;) haha. men ska plugga nu!

BYE BYE BITCHE'S

jag förstår inte hur du orkar lägga ner tid på att sabba för andra.
det gör dej själv inte mycket finare. och att du går till min bästa
och närmaste vän och pratar skit hur lågt kan man sjunka? det
är inte mitt fel att du har den position i livet som du har...men sluta
bara prata så himla mycket bullshiet och sköt ditt eget! -.-


Kommentarer
Postat av: kusin

älskling hon är feg och äcklig. skit i henne!<3

2010-02-23 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0